Ktulu Online - postępy (20.03.2017)

Projekt idzie do przodu, choć powoli. Zastosowanie TDD pozwoliło mi przełamać niemoc twórczą i udało mi się zrobić całkiem spore postępy jak na ilość czasu, którą mogłem przeznaczyć na rozwój kodu. Przede wszystkim kształtu zaczęło nabierać API obiektów Manitou (serwera) oraz gracza (klienta) - zaczynanie od pisania testów bardzo pomogło w uformowaniu dość szczegółowej koncepcji.

Mimo że obecnie wciąż nie ma w projekcie niestety wiele do zaprezentowania, liczę na to, że w tym tygodniu powstanie coś ciekawego. Dawno nie czułem, że kodowanie idzie mi tak lekko, jak ostatnio :)

To chyba tyle, jeśli chodzi o postępy. W następnej notce napiszę nieco o szczegółach problemów, z jakimi się zetknąłem, próbując zdefiniować API obiektów - część z nich ma ciekawe aspekty związane z własnościami Rusta. Może to być ciekawa lektura dla osób, które jeszcze nie wiedzą zbyt dużo o tym języku :)